٠●♥ بوتیک ♥●٠
˙·٠•●♥♥Boutique♥♥●•٠·˙
درباره وبلاگ


☆ بـه ♥بـوتیــک♥ خـوش آمدیـد ☆ 

پيوندها
پد کینوکی اصل
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر و ظنز و آدرس boutique.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 21131
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 201
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Mah Naz

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:کیک,کیک شکلاتی,بیاتو,کیک خوشمزه,بیا تو, :: 14:0 :: نويسنده : Mah Naz

 
دو شنبه 16 دی 1392برچسب:خانه داری,خانه,نکات خانه داری, :: 15:0 :: نويسنده : Mah Naz

Angry Woman with Rolling Pin Smileyچند نکته کاربردی در خانه داری Morning Coffee Smiley

 

خوشبو کردن حمام

برای خوشبو شدن حمام کمی عطر یا روغن معطر روی حباب روشنایی داخل حمام بمالید زمانی که چراغ را روشن می‌کنید، گرمای ناشی از لامپ، عطر را در هوا پراکنده می کند.


از بین بردن بوی فاضلاب

یک چهارم تا یک دوم پیمانه جوش شیرین را در فاضلات بریزید. یک دوم پیمانه سرکه ی سفید هم به آن بیفزایید. در فاضلاب را بپوشانید.


جلوگیری از کپک زدن پرده حمام

قبل از آویزان کردن پرده ی حمام، آن را در محلول آب و نمک بخیسانید.


نرم شدن دست‌ها در حین شستن ظروف

وقتی از مایع ظرفشویی استفاده می‌کنید دست‌های شما خشک و زبر می‌شود برای حل این مشکل، مقداری جوش شیرین به مایع ظرفشویی اضافه کنید تا پس از شستن پوست، دستان شما آسیب نبینند.

 

دور کننده مورچه‌ها

از وجود بی‌شمار مورچه در خانه رنج می‌برید؟ به در و دیوار، کابینت و همه جای خانه، مورچه آویزان است؟ شب‌ها از دست آنها آرامش ندارید؟ نگران نباشید! کافی است مقدار مساوی سرکه و آب را با هم مخلوط کنید و کابینت‌ها، کف و هر جایی را که امکان دارد، با این محلول بشویید تا مورچه‌ها از منزل شما دور شوند. برای این منظور، قرار دادن زغال خشک یا تکّه‌ای لیموترش در محل زندگی آنها نیز موثر است.


نرم نگه دارنده ی پتو

نرم و پرزدار نگه داشتن پتوهای پشمی و کتانی پس از شست و شو همیشه برای خانم‌ها دغدغه آفرین است؛ مشکل با اضافه کردن دو فنجان سرکه سفید به آب مورد استفاده برای شست و شو تا حدّ زیادی بر طرف می‌شود. البته به یاد داشته باشید هرگز مادّه شوینده بخاردار و سرکه را با هم به آب نیفزایید؛ زیرا گازی خطرناک از آن متصاعد خواهد شد.

 

جابه‌جایی مبلمان

برای تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی، مبلمان را هل ندهید و نکشید، آنها را بلند کرده و حمل کنید. کشیدن مبلمان روی زمین، حتی به طول چند سانتی‌متر، آسیب فراوانی به آنها وارد می‌کند. همچنین برای بلند کردن صندلی باید به جای دسته، میله زیر نشیمن را گرفت؛ زیرا دسته‌ها اغلب تعمیر شده‌اند.

روی میز را باید جدا حمل کرد. آن را از دو طرف و قائم بر وضعیت گرفته و بلند کنید. بدین ترتیب حمل آنها آسان‌تر می‌شود و احتمال شکستن ترک‌ها کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از بازشدن در کشوها و قفسه‌ها، هنگام حمل و نقل، باید آنها را قفل کرد یا با طنابی محکم بست.


از بین بردن بوی داخل ماشین

چرا با وجود اینکه پنجره‌های ماشین را باز می‌گذارید، باز هم وقتی سوار ماشین می‌شوید بوی نامطبوعی به مشام می‌رسد؟ بو در پارچه و صندلی‌های ماشین نفوذ می‌کند و ماندگار می‌شود. برای حل این مشکل مقداری جوش شیرین روی صندلی‌های ماشین بپاشید و بعد از 15دقیقه با جاروبرقی صندلی‌‌ها را تمیز کنید. از خاصیت بوگیری جوش شیرین استفاده کنید. یا یک ظرف را با سرکه یا آمونیاک پر کنید و یک شب تا صبح، داخل ماشین بگذارید و پنجره‌ها را باز بگذارید تا بو جذب سرکه و یا آمونیاک شود.

 

شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه